Inaczej Biuro Obsługi Klienta.
Pracownicy zatrudnieni w firmie bukmacherskiej, których głównym zadaniem jest rozwiązywanie wszelkich problemów klientów danego bukmachera i rozwiewanie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących obsługi finansowej lub konkretnego zakładu.
Z pracownikami Biura Obsługi Klienta możemy skontaktować się na kilka sposobów:
- Email - wpisujemy nasze pytanie w wiadomości i wysyłamy na adres podany na stronie bukmachera;
- Czat na żywo - prawdopodobnie najwygodniejsza metoda, gdyż dzięki niej nasze wątpliwości rozwiewane są w tym samym momencie, bez konieczności czekania na odpowiedź pracownika Biura Obsługi Klienta, jak w przypadku chociażby emaila. Niestety, opcja czatu nie jest udostępniana przez wszystkich bukmacherów;
- Telefon - opcja powoli wymierająca i dostępna głównie u bukmacherów brytyjskich.